Helou vaan :D. Eilen mulla oli siis sisarus-synttärit, ja sinne pääs mun kaikki sisarukset :3. Sain lahjaks jonkun Loom- korujutun ja 30e lahjakortin h&m'älle ( vai oliko se seppälään :D?) jaja kirjoja. Ja leffaliput :D.

Mun veli jäi siis yöksi, ja se lähti tänää aamulla. Mä nukuin viel  ( ainakin yritin ) kun mun veli lähti, ja heräsin noin kahtakytä vaille 11. Tänään mennään mun besun Vilpun kaa uimaa ja käyää ostaa molemmille uimapatjat... Heheh :D.

Tää on tämmönen pikapika päivitys, johon en varmaankaan saa mtn järkevää.. Tänään saattaa tulla illemmalla toinen kunnon postaus, kun  Vilppu tulee yöks. 

Sit aattelin tehä myös sen 100 faktaa haasteen, mut kattoo mtn onnistuu :'D. Tästä se lähtee :

  1. Oon tyttö
  2. Ratsastan viidettä vuotta
  3. Mul on huomen oikeet synttärit :3
  4. Hymiöt on musta kivoi :DD.
  5. Musta tuntuu että täs menee kaua :'D.
  6. Mä oon huono keksii faktoi :P
  7. Piirrän paljon
  8. Haluisin musaluokalle mut njääh.. 
  9. Tykkään uida.
  10. Hyihyi talvi.. 
  11. En tykkää koulusta hirveenä...
  12. Kesäloma vois olla puol vuotta <3!
  13. Tykkään käsitöistä.
  14. Oon hypänny hevosella 60 cm estettä.
  15. Oon hypänny ite 80 cm.
  16. Oon aika pitkä
  17. Mul on vaaleet hiukset.
  18. SSO on paras peli
  19. En jaksa kirjottaa tätä
  20. Ja tää jää kesken koska mä.
  21. Tilasin joskus PennyGirliä.
  22. Sydänystävät-sarja <3.
  23. Tää on mun eka blogi vuodatukses..
  24. Enkä osaa käyttää vuodatusta.
  25. Oon omasta mielestäni kiltti.
  26. Hevoset on parhaita o.o <3
  27. Mullon oma koira.
  28. Se on Collie
  29. Ja 1v
  30. Mul on myös kaks kissaa
  31. Olga ( Olga tuli vasta mun syntymän jälkeen)
  32. ja Onni
  33. Ne on sisaruksia
  34. Mulla on kolme sisarusta
  35. Kaks veljee, yks sisko
  36. Kutian herkästi :'D
  37. Asun keski-suomes.
  38. En keksi mitää :'D
  39. Mullon SSO's lifetime.
  40. Kukaa joka tätä lukee ei vrm tiiä mikä on SSO :'D
  41. Tykkään auringosta <3
  42. Kun katon ikkunasta nään kuusen ja auringon.
  43. Tykkään hyppii trampal
  44. Oho! oon jo 44 faktas :3
  45. Kukaa ei varmaankaan lue tätä, joten teen tätä turhaan :3
  46. Mulla on ollu blogi bloggerissa, mut poistin sen.
  47. Löysin vuodatukseen mun SSO kamujen takii ^-^
  48. Luen sarjis blogei
  49. Mul on win 8
  50. Nyt nää faktat meni yli puolivälin :D
  51. Mul on piirttis.
  52. Piirttistä käytän GIMP 2 kanssa.
  53. Kuuntelen spotifyy
  54. En jaksa oikeesti tehä näit x.x
  55. Win 8 on ärsyttävä <3
  56. Luen täs samal sarjisblogii.
  57. Hmm... en tiiä mitä tähä laittais 8)
  58. En oo syäny tnä mtn
  59. Tää faktojen keksiminen vaa hidastu ja hidastuu.
  60. Ku tä on valmis, mä meen ulos <3!
  61. Olin just leiril
  62. Oon kisannut kahet leirikisat. 
  63. Oon sijottunu niis kolmanneks (<33) ja viidenneks :).
  64. Mun kaikki ratsastusleirit on ollu Mikkolassa.
  65. Ja oon hoitanu niil leireil Nastii ja Nickii 8)
  66. Saan uuen uimapatjan tnä >8)
  67. Ja meen Vilpun kaa uimaa 8D
  68. Lol
  69. En keksi mitää D8<
  70. Haukottelin just
  71. Mua nukuttaa
  72. Miks en keksi mtn järkevää >.>
  73. Nään välil outoi unii
  74. Ja myös painajaisii :3
  75. Pelkään kauhuleffoi.
  76. Mul on aika usein tylsää.
  77. Tahtoisin hyppäämään este-enkkaa
  78. Teen tän sen takii et tuntisitte miut paremmi.
  79. Mut ei taija onnistuu ei?
  80. Ratsastan Hankkiksella 
  81. Ja mun lempiponi on Chanel <3
  82. Enää noin 20 faktaa ...
  83. Ihan liikaa
  84. Lempiaine koulus on äikkä
  85. Ja vihaan matikkaa.
  86. Asun omakotitalossa
  87. Keskellä ei mitään
  88. Haluisin käydä kyläkouluu, mut njäh
  89. Mulla on hirvee nälkä just nyt
  90. Saatan ruveta nauramaan hysteeriseti yht'äkkiä
  91. Mun huone on aika pieni?
  92. Mullon hirveesti lukemattomii kirjoja
  93. Koska tilasin PennyGirliä.
  94. Mulla on heppajulisteita ja tauluja seinillä :3.
  95. Ja mun oves on lappu.
  96. Mun lempiruoka on Lihapullat ja perunamuussi.
  97. laatikot on pahoi :D
  98. Mua ärsyttää tuo alasjäävät nappulat hommeli ...
  99. Kukaa ei ymmärrä mikä son.
  100. TÄÄ ON SADAS FAKTA <3

Viimein :D. Toivottavasti tunnette mut ny vähän paremmi :'D!